Proč se nikdy neobejdete bez analýzy klíčových slov?

Strategie, SEO, PPC a obsahový marketing obecně se bez kvalitní analýzy klíčových slov neobejde. Každý podnikatel a majitel webu by si měl udělat základní variantu. Co přesně to obnáší a co všechny by měla obsahovat, aby se vám čas, který nad ní strávíte, vůbec vyplatil? Digitální agentura toto vše může udělat za vás a navíc data efektivně využít k optimalizaci webu. To následně povede k vyšší návštěvnosti, konverzím a lepším pozicím v organickém vyhledávání.

Digitální marketing agentura

Co lze do analýzy zařadit a co ne?

Rozhodně se nejedná jen o obyčejnou tabulku. Obdržíte-li pouze tabulku a vedle toho pár čísel, nejde o kvalitně odvedenou práci. Na to můžete vzít jed. Taková data vám totiž nejsou k ničemu a nezískáte z nich žádný profit. Může to sice působit hezky (máte k dispozici obrovské množství dat), ale ve skutečnosti nejspíš nebudete tušit, co s nimi následně udělat, jak je zhodnotit a uvést do praxe. Ovšem právě to je nejdůležitější, a proto je mnohem lepší požádat o pomoc odborníky.

Online podnikání pracoviště

Co byste se měli dozvědět?

Následující platí především pro e-shop a prodej produktů či služeb, ale může to fungovat pro každého. Díky správnému průzkumu zjistíte, jak lidé nazývají a hledají to, co nabízíte. Nemusí totiž vždy zadávat zboží tak, jak ho nazýváte vy. Můžete se také dozvědět, jak uspořádat kategorie článků nebo produktů podle toho, co lidé preferují. A stejně tak zjistíte, jak předměty klasifikovat.

Nabízíte-li něco, co již existuje, analýza vám dá šanci podívat se ze široka na pokrytí trhu a konkurenci. Získáte tak poměrně jasnou představu o tom, zda je produkt populární a lidé ho hojně vyhledávají, anebo zda vstupujete na nový a poměrně neprozkoumaný trh. Díky tomu uvidíte, jaké šance sami máte a jaký je potenciál produktů a služeb, které poskytujete. Nejdůležitější ale je, že si ujasníte své priority a zjistíte, do jakých oblastí bude nejlepší investovat své peníze.